På gång i Sydöstra Sörmland

Väkommen på Medlemsträffar

Medlemsträff med BBQ, Lördag den 20 maj, kl. 14 samt Caféträff Söndagen den 4 juni kl 12-14

Välkommen på LusseFika

Söndag den 11 december OBS! Att det blivit nytt datum

Medlemsträffar höstterminen-2022

Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland Hälsar dig Varmt och Hjärtligt Välkommen!!!

Medlemsträff söndag den 16 oktober-2022, kl. 14.00-16.00

Medlemsträff - Fikaträff, söndag den 17 oktober-2021, kl. 15.00-17.00

Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland hälsar dig Varmt och Hjärtligt Välkommen!!!

Medlemsträff - Fikaträff, söndag den 26 september-2021, kl. 15.00-17.00

Välkommen på Extra årsmöte Nr. 3 med Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland, Söndag den 13 juni, kl. 16.00

Stora chanser att lokalföreningen blir kvar - Men frågeställningen kvarstår ändå - Ska Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland finnas kvar eller läggas vilande? Årsmötet blir på distans via Zoom på webben eller som telefonsamtal.

Välkommen på Extra årsmöte Nr. 2 med Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland, Söndag den 16 maj, kl. 16.00

Frågeställningen på Extra Åtsmötet Nr. 2 - Ska Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland finnas kvar eller läggas vilande? Årsmötet blir på distans via Zoom på webben eller som telefonsamtal.

Välkommen på Extra årsmöte med Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland, Söndag den 25 april, kl. 17.00

Frågeställningen på Extra Åtsmötet - Ska Dyslexiförbundet i Sydöstra Sörmland finnas kvar eller läggas vilande? Årsmötet blir på distans via Zoom på webben eller som telefonsamtal.

Sidor

Prenumerera på