Region Skåne

Det är på frågan det hänger! 2021-10-07

I bilagan finner du mer information. Välkommen till en föreläsningskväll med Ulla Öberg på zoom eller på Malmö folkhögskola.

Stavgången i Skåne den 8 maj 2021

Distrikt Skåne inbjuder till Stavgång i Tomarps Ene och Kungsgården.
Årsmötet hålles via Zoom

Distrikt Skåne inbjuder till digitalt Årsmöte 2021-04-18

Årsmötet hålles digitalt via Zoom den 18 april. Länk kan erhålles efter anmälan.

Vad är Språkstörning i relation till dyslexi? Sara Ljungberg leg.logoped reder ut begreppen.

Distrikt Skåne och Malmöföreningen inbjuder till föreläsning i Malmö folkhögskola 12 nov. kl. 18:30
Stava rätt!

Inbjudan till Stavgång 10/10 på Tingvalla i Åstorp

#STAVAMEDOSS Skåneungdomarna och Nordvästskåne inbjuder till Stavgång den 10/10 i Åstorp. Ingen anmälan - Bara kom!

Skåne ställer in sitt Barn och familjeläger

Skånes Barn och familjeläger inställt.
Skåne inbjuder till Årsmöte

Distrikt Skåne inbjuder till Årsmöte 13 sept. 2020.

Distrikt Skåne inbjuder sina medlemmar att närvara på Årsmötet den 13/9 på Malmö Folkhögskola
Skåne inbjuder till Årsmöte

Distrikt Skåne INSTÄLLER SITT ÅRSMÖTE I APRIL!!

På grunda restriktioner runt Coronasmittan INSTÄLLER Skåne sitt årsmöte! Vi återkommer när allt har lugnat ned sig.

Sidor

Prenumerera på