Årsmöte

Kallelse till årsmöte

Kallelse till årsmöte lördagen den 27 april 2024, klockan 12:00 i Göteborg. Varmt välkommen!

Inbjudan till årsmöte i Fyrstad

Inbjudan till årsmöte den 8 mars 2023.
Årsmöte

Distrikt Västra Götaland välkomnar till årsmöte

Den 29 maj 2021 mellan 11:30-15:00 i ABF:s stora lokaler i Trollhättan

Påminnelse om årsmöte i Västra Götaland

Datum: lördag den 12 september 2020, tid: mellan 11:30-15:00, plats ABF:s stora lokaler i Trollhättan

Årsmöte Ötergötland

Vi ställer inte in, vi ställer om! Med anledning av Coronaviruset genomför Dyslexiförbundet i Östergötlands årsmöte online!
Skåne inbjuder till Årsmöte

Distrikt Skåne INSTÄLLER SITT ÅRSMÖTE I APRIL!!

På grunda restriktioner runt Coronasmittan INSTÄLLER Skåne sitt årsmöte! Vi återkommer när allt har lugnat ned sig.

Extra årsmöte

Dyslexiförbundet i Gävleborgs distrikt inbjuder till extra årsmöte lördagen den 25 januari 2020 i Gävle
Skåne inbjuder till Årsmöte

Distrikt Skåne inbjuder till Årsmöte 12 maj 2019

Distrikt Skåne inbjuder sina medlemmar att närvara på Årsmötet den 12 maj på Tyringe Kurhotell.
Dyslexiförbundet i NV-Skåne

Nordvästskåne inbjuder till Årsmöte 2019

Medlemmarna i Nordvästskåne inbjudes till årsmöte den 14:e mars i Hyllinge skola. Anmälan!

Sidor

Prenumerera på