Göteborg

Vi håller årsmöte

För mer information vänligen klicka på bilden. Välkommen önskar Dyslexiförbundet Lokalförening Göteborg

Kom och träffa oss på Kruthusgatran 17, Göteborg.

Du har väl inte glömt att vi har öppet hus. Välkommen önskar Dyslexiförbundet Lokalförening Göteborg
Höstens program

Höstens Program

För mer information se artikeln. Välkomna!

Göteborgs lokalförening kallar till årsmöte

Tisdag den 14:e mars 2023 mellan 18:00-20:00 anmäl senast 7:mars via tel eller e-post Välkomna! OBS! Ny föreläsare.

Öppet hus

Vi håller Öppet Hus kom och träffa oss, prata dyslexi med oss, få information mm. Vi finns på Kruthusgatan 17 Välkomna!

Öppet hus

Tisdag den 11 oktober och tisdag den 15 november mellan 18:00-20:00 Varmt välkomna önskar lokalföreningen i Göteborg!

Årsmöte med föreläsning

Göteborgs lokalförening inbjuder till årsmöte via ZOOM den 28 april 2021 kl. 18:00

Påminnelse om årsmöte för Göteborgslokalföreningen

den 15 sep 2020 kl 18:00 Välkomna önskar styrelsen!

Sidor